Kello on 7.15. Se miksi siis olen jo nyt hereillä, heräsin 6.00 pukemaan pojille päälle ja tiedän että jos olisin kömpiny sänkyy takas neiti kainaloon, en olisi päässyt kuitenkaa ylös 9:ksi, vaan oltaisiin nukuttu 11-12 saakka ja haluan tänää hepoilla, kun lupasin yhdelle äidille virkkausohjeita. Marttakerho kokontuu siis tänäänkin <3.

Hengailen facessa Äitylit ilman sääntöjä, vaikka kuinka kylvää provoo ei sitä saa :( :D. On vain yksi ja ainoa aito provokohde ja sen paikkaa ei netin ihmeellisessä maailmassa vallata niinkää helposti. (Koska nimiä ei saa kertoa, niin kerron henkilöstä sen verran AVA:lla tulee lauantaina uusinta Erilaiset äidit ja tämä äiti on siinä jaksossa). Voi harmi vaan kun tämä äiti poistui tuolta ryhmästä, ei ole enää naurun kohteita, ei riitoja.

Ja tänään on isyystesti :). Mustaa valkoselle, että neiti on E:n tytär, pojista kun voi vielä sanoa kuka vaan mitä vaan kun ei ole kuin sana todisteena ;). No mutta se joka tulee mulle sanoo et pojat on hänen, niin voin vaan nauraa, koska mun lapsillani ei voi olla isäehdokkaita!

Ens viikon jälkee suunnittelemaan ristiäisiä :). JEE! Miten olis 20.4 hahahahaha, mut Viva Maria juhlii synttäreitä, taidan vaan nekin jättää väliin. Jimin ja Eetun ristiäisten jälkee tosin on menojalkaa hiukan vipattanu ja lähdetty skoolaamaan juhlakaluja baanalle, vaan tällä kertaa se ei taida onnistua. A) en halua neitii hoitoo, B) minne se menisi hoitoon (mä nimittäin nappaisin neidin kummitädin mukaan juhlimaan ;)) C) juhlia kerkii myöhemminkin :).

Jos mä alkaisin kaunistautumaan, eli meikkaisin kun E eilen kehui kun olin meikannu ;). Ja jotenki taas jaksaa panostaa lärvii ja kun on tuo aurinkopuuteri joka saa ihmeitä aikaan ;). Kyllä mä voin maksaa aurinkopuuterista sen 15-17e tuo on aivan parasta :). Meikkivoiteen kun on päivän aikana tapana alkaa karista tai se menee sellaseks ihme paakkuseks ja karisee sit ku alkaa korjailemaan.

Tänää pitää postissakin käydä kiikuttaa paketti eteenpäin ja pitäis jaksaa kuvata sata ja yksi vaatetta nettikirpulle myyntii vauvanvaatteita 50-90cm.

Nyt mä häivyn see you <3

P.S. Mä eilen kun föönasin hiukset ja neiti alko olee väsyny, lopetin föönauksen alko neiti parkuu laitoin föönin päälle, neiti oli tyytyväinen, meikkasin ja fööni oli edelleen päällä ja neiti oli unessa. Ai kuin meillä pitäisi olla hiljaa neidin unien aikaa? Meiltä löytyy dyson ja sen meteli on 65dp ja neiti nukkuu siinäkin metelissä, se joka kavattaa lapset hiljasuuteen, älä mua tule opettamaan, meillä nukutaan päivällä parhaiten äänessä ei hiljaisuudessa :).

Nyt karkaan pois ja alan meikkaa :). See you <3