Tänää meidän tyttö jo 1kk, äkkiä aika menny, kun vastahan tämä pieni otus synty. Kuukaus on kyl oikeesti lyhyt aika ja mun puolesta sais olla toisinaan lyhyempi, mut just nyt toivon et aika seisahtuis kokonaa, vielkä kun tuo pieni otus on pieni. Onneksi on pieni, vielä saan tuolle pukea hetken 50cm vaatteita :). En kuitenkaa hirmu kauaa, kun alkaa jo jäämään pieniksi pikku hiljaa, mutta onneksi on noita 56cm vaatteita, joita saan pukea :).

Tänää kävin neidin kaa mutsilla syömässä, piti mennä jo eilen mutta unohtu, kun kotona tehtii karitsaa. Eetuki oli mutsilla la-ma yökylässä :). Ja kun käytiin mutsilla olihan siellä pikkusisko ukkonsa kanssa. Systeri ei huolinu neitiä sylii ja systerin ukkoki oli epävarma, kun mutsi lykkäs neidin sylii :D. Systeri ei ees Jimin kuulumisia kyselly. Sit ku kerroin eilisen hauskan jutun mitä Jimi sano ("mä juoksen, oon päätön kana") <3, nii ketää ei paljoo hetkauttanu.

Hei tänää on aprilli päivä, miksei kukaa oo mua jekuttanu? Nii paitsi tietty irc-galleria xD.

Huomenna Lanttilaa viemää myyntii ja jos löytyis jotai kivaa lisää :).

Mulla lyö tyhjää joten see you <3