Onhan tässä taas viikot vieriny ja asiat muuttunu ja kelkat kääntyny jne...

Ensteks, me riitautettii asuntoautosta soppari ja vaaditaan kaupan purku. Jossei onnistu, niin sitten lähdetään oikeuteen ja se on tosi, että me voitetaan. Myyjän sanoja lainaten "on näitä ennenkin nähty". Mitä v*ttua? Siis oikeesti, miten kehtaa pärstäänsä enää näyttää? No näistä tulee lehtijutut ja yritykselle tekee todella hyvää tällänen maine!

Toisekseen, niin kuin varmaan kaikki luuli, et meillä on yksi koti huomisesta lähtien (niin minäkin), ja sen kertoo puoliks pakattu asuntokin. Vuokrasopparia tuli kuitenkin jatkettua ja VVO:lta vaihtoasuntoa.. Toivottavasti saisin sen yhden kaksion. Sen yhden ja ainoan minkä ME koko perhe haluamme :). Se olisi vaan niin hyvä ja sijainti hyvä jajajaja ei siinä mitään muuta kuin kaksi huonetta liian vähän, mutta alkajaisiksi sekin riittäisi :). Enhän mä Natan kanssa mitään isoa tarvitse + pojat mitä nyt olisi ja koko perhe, mutta jos sen saisin, niin tää kaikki näyttäisi hyvälle. Ei enää KERROSTALOA, ei liian lähellä ANOPPIA eikä mikään muistuttaisi menneistä, mutta silti saisin olla rakkaiden kanssa :). MÄ HALUUN; SAANHAN? No se selviää onneksi ensi viikolla :).

Sitten mä päätin, että musta tulee yrittäjä 2014/2015. Mä alan tekemään vaatteita ja myydä niitä. Lapsille 0-7v ja äitiys/imetysvaatteita. Mä oon niin innoissani tästä, et mua ärsyttää, et mitään mä en vielä pysty tekemään, ompelukone on jo, mut ei lankoja, ei neuloja, ei varsinaisia kankaita ja tili huutaa nollaa :D. No ei tässä kiire ole. Ens viikolla alkaa yrittäjäkurssit :). Ja sitten kolmas tie hanke lokakuu-kesäkuu ja sit pitäis alkaa jo suunnittelee ihan kaikki ja milloin alotusaika jne... 

Käytii tänää kirjaston avajaisissa ja mä sain lainattuu VIRKKURIn ja OTAVAN SUURI OMPELUKIRJAn :). Pojille rölli, Risto Räppääjä ja polkupyörävaras, dinojuna ja Madagascar 2 ja Ransu paloasemalla :).

E lähti ilmasen viinan bileisiin ja mä sain vihdoin itelleni läppärin, joten nyt tätä tekstiä tulee sit :D.

Pojat jo nukahti ja Nata vasta heräs, joten kohta sille iltapala ja seurustelua.

Huomenna Itä-Hakkilan koulun pihalle, kun siellä järjestetään tapahtuma ja sunnuntaina Natan ensimmäinen vauva-uinti :).

Nii ja tänää nähtii meijän pihan ruotsalaisen tarhan entinen tarhan opettaja, mä en ees tienny, et oli vaihtanu tarhaa ja olin ihan o.O ku kuulin et on tossa meijän parvekkeen alapuolella sijaitsevassa ruotsalaisessa tarhassa nykyisin :D.

Mitäs viel, nii ja nyt kun sain vihdoin mun sossun kiinni, nii mä en voi ymmärtää mikä sen on vaikea ymmärtää, kun mä pyydän, et jatkaa maksusitoomusta mun ja Jennin kanssa, niin pitää alkaa heittäytyy "ei se mulle kuulu" no v*ttu kuuluuhan, ku oot mun sossu! Mä en nähny taas Jenniä tällä viikolla ja me oikeestaan aika harvoin nähdää, nää tapaamiset vaa, kun ei ole ilmasia ja sossun vaikea sitä ymmärtää, et vaatii sen maksusitoomuksen ja mun sossu kun ei ymmärrä ilmeisesti lukea/vastaa sähköpostiin. Nii ja mä en ymmärrä enää tippaakaan mun sossua "etsi halvempi asunto" no kun asuntoni irtisanoin ja meinasin asunnottomaksi jäädä (onneksi asuntoani ei oltu eteenpäin vuokrattu), niin sossu sanoi, "älä kiirehdi asioiden kanssa". No kyllähän omallalailla pelko koko ajan, et millaset vuokrarästit mua odottaa joka kuukausi, onneksi nyt ei lainkaa, kun hoiti senki pois, mut entä ens kuussa? Miten voi olla niin monimutkainen ihminen, jolla ei ole aikaa tapaamisiin? Mä olen tasan kerran sossuni nähny o.O oikeesti. Mä olen puhelimes jutellu 3x sossuni kanssa ja edelleenkää sillä ei ole aikaa? No en jaksa murehtii, jos vihdoin alkais niitä töitään tekemään, mun kun on paha niitä yksin hoitaa, kun tarviin sitä sossuu näissä asioissa ja kun toimistoon en pääse itekseen asioita hoitaa (tarkotan sossun töitä).

Mutta tää oli tässä. Nii ja Natan eiliset neuvolakuulumiset perään, painoa tullu 800g, pituutta 0cm. "Hymyileväinen, reipas tyttö." Seuraava käynti 7kk iässä. Pituuden takia. Ei ole huolissaan vielä, koska toiset vauvat kerää painoa ja kasvaa pyrähtäen :).

Nyt mä alan lukee noita ohjeita :). See you everybody <3.