Lokakuun loppu jo kolkuttelee ovella ja mä oon jättäny taas postaamatta, APUA!
Ei tää enää oikeen toimi, kun oon niin vähän läppärillä, huoh -.-
Miksei tää vois olla jo, vaikka mobiiliversiona, tai edes androidille saatavilla, helpottais kummasti postailla.

Natalla tänään takana 8kk neuvola (typy jo perjantaina täyttää 8kk <3), mun kirppuni on kooltaan 7300g ja 66,5cm <3. Seisoo tomerasti ja nostaa pyllyä liikuessaan TAAKSE PÄIN! :D. Tarttuu hienosti, niin isompiin kuin pienempiinkin leluihin ja lelut ei käy suussa maistelemassa VIELÄKÄÄN! Konttausasento löytyy ja pää vatkaa, kroppa ei liiku. Tiukun ääneen havahtui, kun kuului korvan takaa ja osasi katseella kohdistaa :). Ja ennen neuvolakäyntiä piipahdettiin Vaskikellon avoimessa päiväkodissa, siellä oli neiti 3,5kk ja se oli kooltaan lähes samankokoinen kuin Nata :D. Huvittavaa, miten pien tuo tyttö on :).

Kävin poikien kanssa 19.10. lintsin valokarnevaaleissa ja kalojen yössä :). Oli muuten kiva kokemus, kun kumpikin poika pääsi 100cm laitteisiin :). Kesällä sitten tiedän jo jaot, äiti ja Eetu, isi ja Jimi :D. Ja Nata sitten ilmaisiin laitteisiin (+ karuselli) :).

Ja olin tuossa viime viikolla Partylite kutsuilla, joten tasan viikon päästä pidän itse myös ja sen jälkeen, eli heti 5.11. kaikki pyytämään mua konsultiksi Partylite kutsuille :). Sitten mulla on myös toisetkin kutsut tulossa, nimittäin Me&I <3, kaikki tietty tulee kutsuille ja tilaa pukinkonttii pehmeitä paketteja ;), eix jeah! :).

Niin ja Natallakin oli jo avoimeesa kuvaukset, niin nyt on myös vauvauinti kuvat myös otettu ja tilaus pitäisi tehdä :).

Siittesiitteeen... Mitäs tässä vielä? Ai niin olinhan mäkin juhlimassa perjantaina extemporee ja mua hämää mun muistikatkos, muistan kun käveltii toiseen baariin, sitte seuraavan kerran muistan, kun heräsin aamulla sängystä :D. Kaikki mitä tossa välissä on tapahtunu, mulla ei ole hajuakaan :D.

Niin ja tän vuoden viimisillä messuillakin kävin lauantaina, nimittäin kirjamessuilla :). Ens huhtikuuta odotellessa. Voisin kyl tosin marraskuun puolessa välissä mennä kädentaidon messuille, mut ne on tampereella...

Nyt mä kyl oon jo kirjottanu pitkän sepustukseni, joten yritän päästä pian taas postailemaan, see you <3.