Anteeksi, että en ole enää aktiivinen kirjottaja, en vain enää niin usein käytä läppäriä, et saisin päivitettyy.

Nata pien jo 7kk ja viime viikonloppuna Eetukin täytti 3v <3.

Alotin Kolmas tie -jakson tai kurssin, kuinka sen nyt haluaa ottaa :). Torstaina oli eka kerta ja seuraavan kerran parin viikon päästä. Mä oon niin hurahtanu näihin neule/virkkaustöihin, et mulla on miljoona ja sata kirjaa lainattuna kirjastosta ja nyt sit kopioin ne kaikki koneelle ja se vasta puuduttavaa onkin -.- no kiitos seisoo edessä :).

Ja taustalla soi Johanna Virtanen <3 Pieni unelma <3

Mä oon päättänyt juhlia meidän viis vee vuosipäivää Flamingossa, yö hotellissa <3, lillumaan spa & wellness puolelle, syömää masut täytee Amarilloon ja sitte viel katsastaa yökerho :P. Siitä tulee parasta <3. Jos viel sais leffan mahtumaan tähän :P. No ei se pakollinen ole, mut katotaa :).

Natalla oli tänään ensimmäiset valokuvaukset avoimeissa pk:ssa <3. Se on maailman sulosin tyttö ja kuvat onnistu 100%, myös sisaruskuva <3.

Mä muuten tein Me and i -tilauksenki ja kun paketti vihdoin saapui, meni paketista heti palautukseen takas 2x tunikaa ja vaihtoon, mun jogat ja poikien paidat :/. Nata sai pitää pakettinsa, paintsit, tunika ja jumpsuit <3, mulla ja pojilla nyt on vain pipot, mut ens viikolla (?) pitäis paidat tulla ja mä saan odottaa joga paintsejani viel parisen viikkoa :(. Ne parhaimmat ja heti näin :(. No onneksi saan toiset tilalle :).

Hmm... no ei täs muuta tuu äkkiseltään mieleen, joten see you <3