Käytii tänää E:n tädin luona, matkaa pari sataa metrii, mutta mentii autolla, ihan sen takia, kun viitti tuota rinsessaa vaunuilla työnnellä, ennen torstaita :). Huomenna mennää perhetutun luo kylään, näkee neidin ekaa kertaa :).

Nimiä nimiä... Päässä pyörii vaihtoehtoja sata ja tuhat, mutta ei oo vielä yhteistä mieltymystä löytyny :/.

Torstaina saan kylään ennen neuvolakäyntii ehkä neidin sylikummin ja hänen äidin. Ja perjantaina lapsukaisten kanssa pitkästä aikaa Hepoilemaan :). Tälle viikkoo onki ihanasti seuraa, ei tarvi hirmusti yksin olla. Ens viikolla E:llä on loma ja tietenki lähtee poikien kaa pariks yöks Yittilään, joten jään yksin tytyn kaa tänne.

Torstaina pitää käydä Suomalaisessa ja postissa. Pian mäki pääsen tekee kirjotöitä :). Saan ekaa kertaa kirjoa kasteliinaan neidin nimen ja mä kyllä kirjon kaikkea mahollista. Taulunkin aion tehdä :). Perjantaina viel kirjastossa käymää. Mut viikonloppuna ei kait oo mitää. Alkuviikosta vois jo kuva saapuu postiin ja vois kirje tulla jo LV:ltä isyydentunnustukseen. Mä haluun jo neidille nimen. Mä haluan jo pitää ristiäiset! Mut mä tänään sain nauraa lapsen nimelle JAAJO?!? Siis oikeesti JAAJO! Mä en vois ikinä antaa mun pojalle Jaajo nimeä. Aamulypsyn Jaajo Linnanmaa, niin ei sellasta voi antaa omalle pojalle nimeks :D.

Nyt pitää mennä see you <3