Me nukuttii tänää Natan kaa pitkää ja noustii vasta 13.30 ylös :). Oli jo Nata vellin saanu ja maitoa, mut itellä ollu niin hirveä olo oviksesta? menkkojen alkamisesta?, et parempi oli nukkuu mahdollisimman myöhää.

Noustii ylös ja puettii päälle ja kauppaa. Ostin demi-kalenterin, äitille krypton+kortin ja olis pitäny soittaa lehtihyllyltä, et mitä kryptoja sillä on, kun ostin saman minkä se oli just ostanu. Ja limun itelleni. Mentii äitille synttäreiden kunniaksi, tänään siis ihan virallinen päivä. No systeri sit alko puhuu, et miks oon mitää niistä maininnu fb:s ja jotai mussutti, et voisin vaik leikkii ku oon netis ettei mulla siskoja ole. Jepjep..

No aikamme odoteltiin, et koska meidän täti tulee ja kappas eihän se edes tullu. Ei kyllä yllättäny mitenkään.

No Nata saatii päikkäreille nukkumaan käytii pupuset juoksuttamas ja hyvinhän se meni sain jopa äkäsestä pupusta rauhallisemman omassa sylissä. Pupu joka inhoaa syliä ei ollut moksistaa mun sylistä :). Puput kun oli juoksutettu, niin mentii oottelee et neiti alko heräilee ja sit jo oli aika suunnata kotia. Kotona ekana sosetta massuu ja sitte kylpyyn. Hetki telkkaria ja pienet silmälliset ja jo koitti vellin aika, nyt on neiti yöunilla ja kohta vois itekki painua nukkuu. Ei tarvis joka yö valvoo 3 asti.

Huomenna on siivouspäivä ja äiti tulee Natalle pitää siks aikaa seuraa :).

Nyt mä lähen vähän miettii mitä tehää 3vkoo :). Kun mökille eikä Vornaa edes pääse nyt. Mökille mennää sitte 3vkon päästä :).

Joten murut see you <3