Maanantaina kävin viel äitin luona juoksuttaa puput.

Tiistaina ei sit tarvinnu, ja menin E:n tädin luona käymää.

Keskiviikkona kävin siivoo omaa asuntoo ja olin tytön kaa yötä siel.

Torstaina sit kävi vvo:lta tekee arvioinnin tuosta asunnon kunnosta ja yön aikana Natan vasen silmä taas paheni niin, et muuarutu lähes umpee. Se on se pupun karva/hilse joka sen näköjää aiheuttaa, vaik Nata nukkuki alakerras. No torstaina E+pojat tuli kotia ja ennen sitä kävin E:n tädin kaa parilla terdellä ja sen aikaa mutsi katto Nataa. Oli ihana tulla kotia, kun vastassa oli kolme rakasta (neljäpäs <3), meijän yhet kun venähti hiukan, piti tulla kotia ennen ku muut kerkee kotia, mut siinä sit tuli tuttuja käymää, nii venähti hetken, ei onneks pahasti ja kerkeshän siinä poikien kaa ollakin pari tuntii ennen ku kävi nukkuu :).

Perjantaina jo käytii hoitaa mun paperiasioita ja käytii kaupas ja tosi nätisti meni poikien kans ja ihan yllätyin ja saikin "palkinnon" ostettii karkkipussi, mutta edelleenkin se pussi on kaapissa avaamattomana :).

Tänää sit käytii grillaa E:n tädin luona, ja parit kuurot saatii niskaa. Mulla oli toppi ja shortsit ja aloin jo palella sit. Tultii kotii ja manasin, et näinköhän tuun kipeeks. Käytii saunas ja kummanki meistä olis tehny mieli lähtee ulos. No lapsenvahtii ei saatu, nii E meni päikkäreille ja kun heräs käytti koiran ja ilmotti et lähtee käymää pelaa bilist, mulle sopi, kun kyseessä kaveri jota näkee harvoin. No sit soitti mulle, et tulee ostarille ja käy parilla. Näinköhän? Ja nyt mittasin kuumeen, ensin näytti 37,2'C ja nyt 37,6'C. Ei jaksa enempää postata, joten yritän ennen reissua viel yhen postauksen tehä :). Nyt mä meen pitkäkseen.

See you rakkaat <3