Sitä tää on ollut ja vielä tulossa lisää synttäreitä... mutta nyt mua ottaa päähän ja kovaa, miksi se kiva on aina multa pois?

"No eipähän oo huomen krapulaa" ei oo ei, ei oo sitä kaveriakaa huomennakaan.
Joka vuosi on jonkun synttäreit, jotka on hyvä muistaa, sitten on niitä jotka odottaa, et heitä muistetaan, mutta kaikua ei kuulu ja sitten vielä niitä, jotka ei halua muistaa vanhenevansa. Mä kuulun kastiin, et olis kiva, että muakin juhlittaisiin, viimiset kunnon bailut ollu ööö... ei ikinä, mä oon ollu 2x synttäripäivänä baarissa (toisella kerralla mukana vain yksi mun kanssa juhlija, toisella kerralla huimat kaks). 2x synttäreillä raskaana. Ja mun lahjat on 18v jälkeen ollu vaa aika Jimille painostettu teema...

No jotain positiivista tästä päivästä, paketoin kaikki lahjat täällä päässä, vielä olis E:n sängyn alla paketteja paketoitavaks ja mun röökilakko katkes (oliks se positiivinen?) :D.

Natan kaa käytii saunas ja se oli niin ihana ekaa kertaa ekaks tossa ikean ammees ja kun oli siinä keskilauteel, nii ihanasti läiski vettä <3.

Mä en saa ajatuksenjuoksusta kii, joten see you <3