Eilen jo piti tänne rustata, kun oli kurssipäivä, mutta en vaan saanut aikaseksi.
On se kivaa käydä kursseilla, kun saa uusia tuttuja ja verkostoidun samalla matkalla, kun kehitän yritystäni :).

No tänään sit ajattelin thä pikasen idästä länteen - lännestä itään siirron, mutta. Se siitä nopeasta menosta, kun koukkasin Postin - Myrtsin ja Hakiksen kautta Haksiin. No nyt on vaatekaapissa parit lahjat lisää, Ne on niin ihania, et voisin pitää itelläni :P Ei raaski, kun ne on niiden näkösiä :). Enää puuttuu paketeista tärkein M:lle jotain, mutta sekin on vielä hiukan vaikea, tykkää kynttilöistä tai oikeemmin Partylitestä, joten mitä mä keksin vielä :). Puuttuuhan multa vielä joku osa E:n paketista, sillä on jo tulossa pakettiin vaikka mitä, mutta silti sieltä puuttuu jokin, mutta mikä? Mitä tuo tahtoo? Pleikkari nelosen, mutta senkin hommaa vasta vuoden vaihteen jälkeen, joten peliä ei kannata. Mä saan ton kolmosen sit <3.
Mutta niin retki meni, et kun päästiin Askistoon, nappasin postit, selasin kasan läpi, laskut hoitolaukkuu, postista hakee iiiiso paketti ja sitä roudasin mukana ihan joka paikkaa ja sain pitkiä katseita :D. No jos kuvittelette kantavan kädessä yli toista tuntii 40x60cm, nii kyl niitä katseita saa + et mulla se paketti oli kuomun päällä, jotta pystyin parhaani mukaan työntää rattaita ihmistungoksessa eteenpäin. Myrtsissä meno oli kuin Villissä Lännessä ja totesinki mielessä, onneksi tää on pian ohi. Onneksi mä pääsen eroon länestä, joka ei ole mua varten. Meltsissä mä tajusin, et itä, se on aina rauhallisempi, vaikka ei missään voi välttyä spugeilta, narkeilta... mutta ei ne idässä nosta itseään jalustalle. Tultii Haksiin, käveltii Mini-Muksujen kulmalle, kun E käveli vastaan "mulla oli tunne, et sä tuut täältä". Käytiin yhdessä hakee pojat tarhasta. Tultii kotia, laitoin tiskikoneeseen tarran, Kiitos J R, taas käsityöstäsi :). Vaikka en saanut tekstiä täydellisesti koneeseen, mun silmää se miellyttää :). Ti-ke Hakiksen makkarin seinään/oveen laitan "Kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen, mitä vastaan tuleekaan, ei toista sua milloinkaan" Kiitos siitäkin J R :). (Pss... kuka tunnistaa, minkä biisin kertsi? Tai kuka edes laulaa?) Voisin vaikka pistää jonkun palkinnon tähän, jos osallistujia on yli 5 :).
Kun olin liimannu tarran, olin viel ihna varma, et lähen PL -kutsuille, kun E ilmoitti, et ne on peruttu, heti soittoa, et mitä ihmettä, kunnes puhelimen toises päässä ystävä kertoi, että on kipeä (muru <3). Jäin siis tytön kaa kaksin, kun E + pojat meni juhlistaa äijää. Olisin minäkin menny, jos mummo ei olisi kotona... No nappasin läppärin käpälille ja Nata päikyille, unet kestikin siihen saakka ku mölyapinat <3 tuli kotia. Tässä mä muistelin sitä, kuinka mä ekaa kertaa tapasin E:n vanhemmat, paremminki E:n isän. Äitinsä tapasin hyvinki mielenkiintosesti, mut se on oma lukunsa. E:n isän tapasin tasan 5v sitten, kun juhlittii hänen 50v synttäreitä ja samalla E:n edesmenneen vaarin 75v.  E:n serkku totes juhlissa "mikäs sun salaisuus namusetä sitten oli" :D. Eli kuinka se oli mut saanu lumoihinsa..

Mun sponsorikin kävi tässä illalla tuomassa paketit ja mä sain sen ihaaannnaan Vaihtuvat vuodenajat -lyhdyn ja Äidin ilo -jääkarhusomisteen. Votiivit unohtui nyt :(. Onneksi saan ne pe :). Seuraavassa tilauksessa sitten tulee Värikäs -lamppu, johon voi laittaa meltsin, jotta saa vaikka raikkaan tai joulusen tai omanlaisen tuoksun mistä tykkää :). Mä tykkään raikkaasta (huuhteluaineelle tuo tuoksuu :D), kun Jimi ei oo täysin yökuiva vieläkään ja vahinkoja sattuu, joten tuo kadottaa pissan hajun, se ei siis sekota tuota siihen pissan hajuun vaan se kadottaa sen ja kun, tuoksu katoaa, pissan haju ei tunkeudu nenään siltikään :). Lampun lisäksi 40v kunniaksi 40kpl tuikkivia :). Meinasin, et myös nuo Palmikkoneule-somistepari, mutta ne on joulukuussa tarjouksessa, joten odotan joulukuuhun ja vasta sitten nuo Palmikkoneuleet :).

Mä tein muuten facee muutokset, et näyttää jokaisen ryhmän kaikki ilmotukset, mä tein löydön, ihana pikku myy -yökkäri (joo on viel iso, ei haittaa), nii pukinkonttii, se on ihana, nyt löytyy samaa sarjaa sit niin Lilla My ja Stinky <3. Meillä asuu molempia :P. Haisulilla en tarkota, et haisis vaan kun on yhtä jäyniä mieleltään, koko ajan kepposia keksimässä :D.

Huomenna taas kurssille ja Nata siksi aikaa mutsille. Sitten jo ma viel kurssia ja seuraavasta kurssipäivästä ei tietoa :D.

Mä yritän muuttaa pahat huonot tapani, paremmiksi ja olisin täällä edes kerran päivässä, max kahen päivän välein. Hakikseen nettiyhteys tulee, ens ti, joten sit jo netti on siel, nii voin millo vaa postailla :). Paremmalla koneella ;).

Mut nyt nukkuu, see you <3