Tää päivä on ollu täysin paska. Ei mitään hyvää sanottavaa.

Aamulla ensiksikin pojat ei totellu. Ja kiukuttelin E:lle. No sitten mä tyhjensin poikien huoneen ja siivosin kämpän. Vastauksena "oho", musta se olis voinu mielummin sanoa "kiitos" tms.. No sitten jo vedettii herneet, kun en päässy heti ylös lähtee, kun Nata nukku. Jo kiukuttelu jatkoi, kun ilmotin, et kaveri olis pesukoneen tarpeessa ja omaahan ollaa myymässä, kas kummaa, ei se enää oo myytävänä. No sitte jo yritin ettii sateenvarjorattaita, mut ei sellasia meille sopivia torista tmv.. löydy. Ja yritin puhua, et josko ostettais uudet. Ei me sellasia tarvita :o. No mä sit sanoin et turha mulle valittaa, kun torstaina Naantalii lähetää, et joudut Nataa kantaa. Mä en voi auttaa. No toihan repäs sit, no se on sen ajan murhe. Siis mitä? Torstai on huomenna, huomenna lähtö, mitä vittua tuo meinaa? No kun en saanu rattaita ettiä ja pyysin E:n vaihtamaan Natan vaipan. "sä oot paska äiti" kiitoskiitos.... saako kesäloman perua, niin ettei se lapsille kostaudu? Mihin se iloinen isä katosi? Saako isästä ottaa eron ja unohtaa, mutta et saisin lapset? Miks tuo on noin vitun idiootti aina kun jostai pitäis keskustella.

Ja eilen kävin Natan kummitädin kaa kirpparilla ja ilmotin E:lle "käyn kattoo josko löytäisin mekon ja sandaalit" tulin kotia "mitä vittua sä oot ostanu". Ostin mekkoja... "et mulle maininnu mitää"anteeks vittu mut mitä? Mä en tiiä kuinka valikoiva kuulo voi olla, mut jos ite oli ensin toista mieltä ja sit onki jotai muuta mieltä. Ja kuitenki mä oon muka sekasin. 

Onpa ollu tosi kiva fiilis, kun koko ajan haukkuu. Nyt kuitenki Nata nukkuu sylis, nostan sänkyy ja käyn itekki maate, joten murut see you ♥