Vappupäivänä oli tarkotus mennä vapputorille, mutta nekin suunnitelmat muuttui, kun pääsin sängystä ylös. Kiitos pojat, prkl... Sinne meni aurinkopuuteri, kajali, luomiväripaletti.. Nii et semmoset 46e olkkarin matolla, lattialla ja poikien naamassa + jalkoissa ja poikien huoneessa. Ei toki ärsyttäny vaan suututti! Ne on viimeks koskenu mun meikkeihin YLI 1,5V SIT, MIKS NYT VAPPUNA PITI? No me vappuna sit vaan ulkoiltiin pihalla ja kun koitti aika tulla sisälle, niin Eetu päätti ettei ilman huutoa tule.

Mitäs eilen, hepo oli auki 9-15 harvinaista, kun normaalisti kerhoa 12-15 :) ja näin Jennii pitkäst aikaa ja tuliaisiks sain neidille yökkärihaalarin koko 74cm ja se on kyl iso, joten sitä odotellessa. Ja sain mun yhden virkkauskirjan :). Toista odotellessa :). Ja sitten kävin jumbossa, lisää löytyy http://kutimetheiluu.wordpress.com <- tuolta :). Ja saunan lämmön kruunas ilta.

Tänää sitten kävin muksujen + hepolaisten kans grillaamas :). Sitten tultii kotia siivoo ja sen jälkee Eetu lähti mummolaan siks aikaa, ku lähin tiksii neidin ja Jimin kaa, käytii postissa :). Tultii kotia, oli Jimi jo niin kuitti tästä päivästä, et jo 19.00 se oli meijän sängyssä täydessä unessa. Eetuki oli unessa jo 20.00 :D. Ja neitiki nukkunu. Toki mua alkaa huolestuttaa, kun se nukkuu tolkuttoman pitkiä aikoja, ai kui? No eilen, joo se torkku hepossa pariin otteeseen, nukkui sit 15-19.30 kertaakaa heräämättä ja viel 20.15-02 (?). Tänää jatkanu näitä ihme uniaan ja nukkunu 10.00-13.00 ja viel 16.30-> edelleen nukkuu, vois jo herätä syömään. Kyllä se hengissä on, kun ähisee ja puhisee, mutta ei oo hereillä sit kuitenkaa.

Tänää oon lahjat saanu haalittua kasaan ja tehnyt kortit sukulaisille, joilla nimi kerrotaan

On kastejuhla juhlittu,
nimi tytölle annettu.
Pappi sen kauniisti lausui,
suuhun sopivasti sointui.
On nimiehdotuksia kuultu,
moni niitä sopivaksi luullu,
mut sopivin oli meille tää,
jota kukaan ei osannut ennustaa.

01_43500-normal.jpg

Tällä kortilla varustettuna :).

Kun kortitkin sain valmiiksi, tajusin et kastemekko uupuu, joten ihanaaihanempi mekko löytyi ja tilasin kastemekon, sukkahousut, pannan ja kengät neidille <3.

E lähti kattoo lätkää, pian suuntaa baarii ja mä nauran itteni kipeeks, kun huomenna se menee häihin, voi jösses :D. No onneks mä jään kotia lasten kaa, tai no on meilläkin menoa :).

Mut mä lähen lämmittää ittelleni teetä ja parantelee kurkkukipuani ja neulomaan :). Ja odottelee et koska tuo minun pikkuprinsessa herää syömään tankkaamaan.

See you <3