Maanantaina jäätiin neidin kanssa talovahdeiksi. Aamu alko hepoilemalla lasten kanssa 9-12. Sen jälkeen E tuli meidät hakemaan ja kävin lidl:ssä hakemassa itelleni ruokaa :). Sitte tulin kotia ja ukot lähti. Sitten mekin iltapäivän aikana suuntaa käymää Askistos ja postis ja alotin tekee kirjontatyötä :). Harjottelen, jotta voin ristiäisiin kasteliinaan kirjoa neidin nimen <3. Ja sitten jo kotia takas ja saunomaan :). Neiti nukku saunomis ajan pukkaris sitteris ja äiti sai rauhassa saunoa naapurin kanssa (lenkkisauna vuoro). Illalla virkkailin vielä hetken :).

Tiistaina käytiin Kampis ja Forumis ja kaverin kaveri yritti saada mut liittymään myyjäksi ZinZino firmaan ja olin jo valmis, kunnes keskustelin E:n kanssa ja selasin Googlea. Se siitä. Kusetusta sanon minä! Illalla herkuttelin pizzan kera :). Ja illalla taas virkkailin :).

Tänään kävin hakee uusia kirjoja Suomalaisesta, musta on ihanaa kun kirjojakin voi jo laskulla tilata :). Nyt mulla löytyy Virkkaillaan ja Amigurumi :). Nyt todellakin virkkaillaan <3. Ja tänään puput myyntiin </3, mutta pakko mikä pakko. Niin kurjalta kuin se tuntuukin, niin pupuille se on parempi vaihtoehto. Tyttö kun niihin reagoi allergiareaktiolla, niin ei ole ketään kohtaan oikein yrittää väkisin pitää kiinni siitä, minkä voi antaa pois ja parempaa kotiin. Onhan mulla sentää edes yks lemmikki vaiko kaksi ;) <3. Yks koira ja yks sika ;) <3.

Kääk, huomenna jo ukot saapuu kotia, aika on menny pirun nopeesti. Käytiin tänää nimittäin jopa Lanttilas, mä, mutsi, systeri, mummi ja täti. Matkaa lähti vauvalle vaatetta ja mä sain ristiäisii mekon (kiitos siskolle <3), kunhan mun tissit pienenee pari kokoa :D. Mummiki toi neidille vaatetta :). Ihanaa kun meidän lipasto on jo 80% vaal punasta vaatetta täys :P. Lisää vaan, ei yhtää haittaa. Ensimmäinen Hello Kitty -asukin jo löytyy kokoa 60cm :). (Niin niistä periaatteista luovutaan :). "Mähän en mitää heloukitiä tytölleni pue" niiniin.... :D)

Viel huomenna edessä imurointi ja lakanoiden laitto ja sitten täällä on kaikki kotityöt tehty ennen kuin kotona on kultamuruset <3.

Nyt mä lähen virkkaa :). See you <3