Ei oo kolmen lapsen äitinä aina helppoa, varsinkaa kun olet pitäny äitiä tärkeenä. No siihenkin tuli tänään muutos totaalisesti. Ei jaksa ei, ei enää ollenkaan.

Mä voisin vaikka alottaa ihan aamusta.
Aamu alko sillä, et kun nousin sängystä ja puin mulle ja Natalle päälle ja Jimi puki itelleen päälle, no Eetu päätti, ettei edes suostu lähtemään tarhaan. Vihdoin sain suostuteltuun Eetunkin pukemaan päälle ja kiireellä (taas) tarhaan, pojat aidan toiselle puolelle ja kun tarhatäti tuli juteltiin hetki Eetun (huimasta) kehityksestä. No sitten jo lähdin äidille. Voi luoja mulla palo käpy! Oikeesti. Jos mä jotain sanon/pyydän olisihan se kiva, et mun sanoja kunnioitetaan, mä olen ÄITI!
No ekana juteltiin siitä, et kun kaverilla on synttärit ens viikonloppuna Ä: ei sun tarvis kyllä mennä mihinkää, kun sulla on lapset. M: ei sustakaan tullu absolutistia, vaikka kasvatitkin neljää lasta. Ä: no emmä silti juossu koko ajan baareissa, niin kuin sinä. (Aika kultaa muistot, vaan kyllä mä nyt satun muistaa lapsuudesta, kuinka oltiin jatkuvasti hoidossa). M: mä käyn harvemmin kuin sä nytkään. Ä:justhan te olitte yötä siellä hotellissa. (ööö.. joo, no siitä on jo 28pvää... nii ja oltiihan me 25.10. ja sitä ennen 10.8. kylhän mä nyt usein käyn....)
Aihe vaihtui mun kurssiin, miksi mä käyn sitä, enkä ole 3v asti kotona. Ai, että kun se onnistuisi, olisin. Vaan kun kuntalisä katkeaa 1,5v iässä, ei paljoo lohduta, kun saa 336e - verot (20%), joten pakko sitä elämää jo kaavailla eteenpäin, ennen kuin se pirullinen syyskuu tulee eteen. 1pvä viel sattuu olee maanantai, joten se päivä kun Nata menee päivähoitoon ja mulla on yritys.

No markkinointia käytii tänää läpi, 23.1. pitää saada tehtyy markkinointi tehtävä valmiiks.

No kävin hakee Natan, kun kurssi loppu ja hohhoijaa...

No pelastukseni lauantaina, kun tapaan J:n ja ti näillä näkymin T:n :). Kumpikin äityleistä, et näköjään sieltäkin voi saada oikeesti jeesii ja jopa kavereita :).

Ja koht mulla on lisää kynttilöitä kiitos rakas M, joka tartutti PL hulluuden muhun <3.

Nyt mä lähen laittaa yhen sänkyy ja toisen valmiiks saunaan.....

See you <3