Me käytii tänää pitkästä aikaa raxis syömäs :). Mun idea se oli, kun saa syödä halvalla ittensä ähkyyn :). Poikien kaa sai taas tapella lasangen syömisestä, kumpiki oli ennen ku ees maistanu sitä mieltä, et ruoka on pahaa. No Eetu sitte veteli lautasen tyhjäks, kun sai luvan mennä sen jälkee leikkii. Jimin kaa tapeltii pidempää, eikä Jimi kerenny leikkii. No Jimi kyl söi lautasen tyhjäks. Mä kun viimisenä sain lautasen tyhjäks, niin lähettiin.

Ajatuksena oli, et kun tullaan kotia, niin jäädää pihalle leikkii, no kerettii me vajaa puolisen tuntia pihalla olla kun likka alko olee jo nälkänen ja taas tultii sisälle kera julmettoman huudon kaa, kun pojat loukkaantu syvästi, kun leikit jäi kesken.

No E ja pojat lähti heti mummolaan kun ulkovaatteet oli riisuttu ja mä jäin ruokkii neidin. Kun pojat tuli kotia Jimin ensimmäinen huudahdus "ei saa kertoo siskon nimee" o.O Mulle iski jo paniikki, et joko pojat sen lipsautti, mutta huh ei onneks, vaan Jimi oli mummolassa sanonu "siskon nimee ei saa kertoo" ja tietenki heti uteliaat isovanhemmat oli alkanu tenttaamaan lapsilta nimivaihtoehtoja ja kun yksi nimi oli osunu nimen viereen niin Jimi oli sanonu "joo, ei ku ei". Äitinä sitten annoin Jimille vinkin, kun uteliaat kuitenki kyselee siskon nimeä jo ennen ristiäisiä niin "muista, kun joku kysyy siskon nimee, nii sanot sisko, jooko?" johon Jimi "joo, se on mun sisko". 2,5vkoa ja sitten voi alkaa jo ristiäisiä miettii ja että millä kokoonpanolla ne vietetään :).

Huomenna hepoilemaan 9-12, jonka jälkeen käymää Lidl:ssä ja sen jälkee tuun neidin kanssa kotia, kun nuo lähtee mökkeilemään. Oon yssikseen tytyn kaa torstaihin asti kotona. Mitähän sitä keksis. Ai niin huomenna postiin, joten mä pääsen alottaa kirjomaan, sitä mä teen illat ja neulon ja virkkaan ja oon vaa pari tuntii päiväs koneel :).

Jospa sitä alkais neuloo lisää :). See you <3