No keskiviikko viel oltii kotona ja torstaina lähettii mökille ja oltii siel sunnuntaihin asti.

Torstaina oli mökillä myös mun varasisko miehensä ja kissansa kanssa, Miisu kisu <3. Ihana se olikin ja ennen ollu lasten kaa tekemisis, nii ei ollu moksiskaan pojista ja varsinkaa Eetusta, joka vähän kovemmin silitti :D.

Perjantaina jo varasiskoni lähti.. ja oltiin varavanhempien kesken. Mökillä pojat sai käydä laiturilla onkimassa ja ulkona viipottaa menemään, pääs Lohjallekin ja muutenki niillä vasta lomailua, kun ei koko ajan tarvinnu eitä hokea :).

Lauantaina varavanhemmat tuli käymää pk-seudul ja me jäätii viel mökille. Oli kirjotettu lappu, mistä voi ruuat tehä lapsille ja laitettu perään "pärjäättehän", siinä kohtaa mulle tuli jo olo, et tosiaanko epäillää etteikö me selvittäis yhdestä päivästä mökillä keskenää. Mökillä jossa on sähköt, juokseva vesi, posliinivessa.... Siis ei sitä voi mökiksi sanoa vaan vapaa-ajan koti. Siellä on kaikki astianpesukoneesta - pyykinpesukoneeseen, sähkökiukaasta - 28" taulutelkkarii.

Meijän ex-isäpuolen vanhempien mökki on kyl oikea mökki, siel on sentää sähköt, muuten joudut padassa veden lämmittää, puusauna, telkkariki jo kivikautinen :D...

No sunnuntaina alko jo olee mulla ja E:llä vaivautunu olo, kun ei enää tiedetty ollaanko jalois vai ei kun mitää ei oikee enää puhuttu. Pojillekin jo muristiin.. Syötiin lounas, pakattii tavarat ja tultii kotia, ennen pakkausta kuitenki "Joko te lähette, kun ruokakin uunissa. Syökää nyt ensin ruoka" no ei me kyl enää ajateltu ruokaa kun edellisestä ruuasta 10min, ja oltiin jo ihan ähkyjä. Siinä sit heipat ja tultii kotia. Illalla sain viestin "tuttipullot jäi, pärjäättekö huomiseen?", pullot saapui eilen oven taakse, oli pari kertaa soittanu, en ollu kuullu, niin oli jättäny postilaatikkoo roikkuu pullopussin, ei edes ovikelloo soittanu o.O se mua kovin ihmetyttää. Soitin sit takas kun huomasin, et oli soittanu nii sano, et luuli meijän olevan reissussa, siks ei soittanu ovikelloo. Kyl mä aina ite soitan ovikelloo, ja jos kukaa ei avais ovee, nii sit jättäisin oveen, mutta me kuitenki oltiin koko päivän sisällä. tai no siihen aikaa, kun oli oven takana käyny.

Eilen sit mulla oli joku ihmeen koomapäivä, nukuin 5h päikkärit ja ennen päikkäreitä mulla oli takana 8-9h yöunet takana, koomailin aamun sohvalla, siis lapset hoidin, mut aamupalan ja lastenohjelmien jälkee laitoin Aladdinin pyörimään ja vetäsin viltin päälle ja olin ihan pihalla Nata nyt onneks nukku koko leffan ajan, nii riitti et poikien perää katoin. E lähti leffan jälkee poikien kaa mummolaan ja mä syötin NAtan ja nappasin typyn kainaloo ja käytii nukkuu päikkärit, välil E kävi kotona, nappas jopa Natan mummolaan, et sain levätä ja sitte jo poikien päikkärit koitti, toi E lapset kotia. Eetu nukku mun vieres päikyt ja Jimi omassa sängyssä, E oli Natan kanssa olkkaris :). Pojat heräs päikyiltä, jäin viel nukkuu, ku nää lähti ulos :D. Kaikkee nääki kerkes tehä, kun mä vaan nukuin. E herätti mut neljän aikaa ja tuntuu, et yhtää en olis nukkunu, mä olin aivan väsyny koko päivän. Illal en ees päässy nukkuu 20.00 nii ku halusin ja ku vihdoin menin sänkyy, mä pyörin toista tuntii, kun ei meinannu uni tulla millää.

Aamulla taas olis väsyttäny, mut ei voinu nukkuu, ku auto piti hakee korjaamolta, viesti OLI TULLUT JO 5.45 O.o Mihin hiton aikaa se korjaaja oli töihin menny? Koska kuka jättäis vartin työn seuraavalle aamulle?

Ja nyt musta tuntuu, et paskaa saa aina kun vähänkää näytät kiinnostusta. Mä jo oon suunnitellu kaikkea, jopa Vihdin reissua tytön kummitädin kanssa + meidän perhe ja huomen piti lähtee reissuu, näinköhän enää mistää tulee vittu mitää.

Saanko autokauppiasta paukattaa pari kertaa päähän ja kysyy, kuka tuon auton katsasti? Vai katsastiko kukaan? Ja voisin kysyä samalla, et kerran niin vakuutteeli, nii maksaako kaikki kulut mitä nyt joutuu tekee. Miehen palkka ei ihan riitä korjaamaan "pikkuvikoja", saati et jos jonnekki lähetään, vaik hinuri saadaa vakuutukseen, nii ei se kiva ole suunnitella kaikki sitte sen varaan. Autokauppias on yhtä luotettava kuin emmä tiiä. Tästä kuitenki opittii, et yhteekää kauppiaaseen ei voi luottaa, jos jotain hyvää oikeesti haluaa, se pitää itse osata tutkia ja tästä lähtien me raahataan mukaan autokaupalle autoista tunteva ja tietävä, jotta osaa kertoo lahooko auto heti vai 20vuoden päästä.

Joo ei mul muuta, see you <3