E taas tänää päätti viettää perjantai-iltaa S:n kanssa.
Juteltii läppäreistä ja S anto mulle tämän ihanan macin kouraan ja sanoi, "saat lainata".
MÄKI HALUUN! Siis oman macin :D.

Huomenna mennää äitille aamupalalle ja samalla vien äitille ton mun miniläppärin, kun sillä on sille käyttöö ja se jaksaa sitä hidastelua, mitä mä en jaksa.
Ens viikolla mun Chromebook on täällä, vaik E uhkaili jo ostavansa uuden koneen, et saisin omani takasi :D, emmä sitä enää kaipaa, tai kaipaan sen verran, et siel on kaikki kuvat.

Mulla oli keskiviikkona Me&i -kutsut, kiitos Johannalle, et jakso pitää mulle privakutsut ja saipahan munki vaatekaappi uutta ilmettä ja lisää joululahjoja :). + Nyt on pojille muumitalo joululahjaksi :).
Tänään muuten oli PartyLiten kutsut Hepossa, aika huonoin myyntituloksin, no edes yks osti, on sekin jotain ja se vaa innosti, et mä ostan Äidin ilo -somisteen. Nyt muistakaa (jennajulkunen.partylite.fi) käyttää verkkokauppaa ja please (vinkvink) varailkaa niitä kutsuja..
Maanantaina sit konsultin luo kokoukseen, jospa sieltä kautta viel vois saada kutsuja.

Huomenna leikkimään Herttoniemen rantaan leikkipuistoon, tai no pojat leikkii mammat istuu ja tytöt istuu sylissä/rattaissa :). Ja sieltä tullessa pääsee saunaa :).

Tökkii.. joten taidan jättää kirjotuksen ens viikkoon ja, kun se uusi kone on täällä, nii viimeistään sillon postaan :).

See you <3