Eilen vielä olin varma etten mene lasten kanssa häihin. Tänään en niinkään.

Kuulin 4 tuntii ennen kun piti juhlapaikalla olla, et totta kai mennää koko perhe häihin. Ai mennää vai? No kappas ei mulla ole juhlavaatetta. Ei ulkona vielä oo mekkokeli, vaikka lämmin onki, mut nyt kun muutenki kauhee flunssa ja äänikään ei kunnolla kulje, niin ei huvita sitte enempää vilustuttaa itteeni. E anto 50e, et käyn jumbosta hakee juhlavaatteet ja mä ku luulin et se olis riittäny, mut ei tietenkää. Mulla meni jumbossa tunti, et löysin itelleni farkkufegginsit, topin ja boleron. Ja kun autolle tulin kihisi E kiukusta. Joo olisin mä voinu vartin olla ja tulla tyhjin käsin, mut veikkaan et se olis vituttanu viel enemmän. No nyt mul on elämäni ensimmäinen bolero ja farkkuleggarit :D.

No häihin kun päästiin puol tuntii tyylikkäästi myöhässä, niin mulla meni kaikki kivasti ohi. Kerkesin juu ruuan syödä haaleena. Sen jälkeen istuin tunnin - toisen autossa, imettäessä neitiä unille ja kun vihdoin neiti nukahti, me sitte lähettiin, mua vitutti. No hääkakkua ei tullu maistettuu :/.

No onneks seuraavat juhlat on kotona, ei tarvi mistää stressaa, siis vaatteet, hiukset, meikit... :).

Nyt neuloo ja juomaa teetä. See you <3