Eilen vihdoin sain haettua mun buzzador pakettini, Veet ihonkarvapoisto tuotteet ja heti illallahan piti testata kuinka toimii, hyvin toimii :).

IMG_5054-normal.jpg

Mä muuten voitin tänää lätkämatsii liput, jee! o.O Siis mua ei lätkä voisvähempää kiinnostaa, mut ku tiiän, et liput on arvokkaat ja tuo kuitenki haluis nähä matsi ees kerran hallissa, niin totta kai mä otin liput vastaan ja yritän saada meidän neidin pullolle ees sen verran et voisi yhden illan/yön olla hoidossa ja pääsen E:n kanssa kattoo lätkä matsin. Toivon mukaa suomi pelaa viel sillo. Eli ens torstaina :).

Tänää sitte oltiin pihalla sen jälkee ku oltii pojat tarhasta haettu. Jimiki oppi pyöräilemään ja oli ihan innoissaan, kunnes käänty alamäkeen ja mä lähin juoksee perää, samaa aikaa ku juoksin tajusin etten kerkee saada pyörästä kiinni. Näin vaa silmissä kuinka kohta poika törmää seinää. Ja sitten törmäs. Se itkuhuuto. No hetken istui sylissä, kun jo halus mennä pyörän selkää. Onneksi :). Pelkoa ei jäänyt, hyvä niin. Sen jälkeen tajus et mäkiä pitää varoa.  Lupasin, et joku päivä mennää kaksin pyöräilemään johonkin ja saa pyöräillä just niin paljon kun haluaa :). Siinä kun pihalla oltiin, neitikin sai ensimäiset korvikkeensa vaunuissa. Ja kun sisälle tultiin, niin Eetu halus kans korvikemaitoa, annoin mukii ja joi kaiken totesikin vielä "on hyvää, nam" ööö... OK.

No neitille iski nälkä ja väsy annoin pullosta meni 30ml ja nyt nukkuu sitteris. Eli parhaiten ottaa noista tavis tuteista, eikä tissinmallisista.

Nyt neulomaan. See you <3