Nata on jo 6kk <3. Vauvauinti alotettu. Ja yhteenmuuttoa ei tapahtunu.

Nata pieni prinsessa ei oikein tahdo pituutta kasvaa, eilen käytii kättäril d-vitamiini tutkimuksis ja pituus oli 64,0cm ja painokin oli alle 7kg :). (KIRPPU <3)

Puhelinki hajos ja odottelen, et kun rahapäivä koittaa ostan Natan kummitädiltä Iphonen ja Sinkkuelämää tuottarin :).

Vauvaunnissa ollaa nyt kaks kertaa käyty ja siellähän Nata tykkää käydä, ei huuda eikä itke, niin kuin kotona kylvyssä.

Yhteenmuuttoakaan ei tapahtunu, koska ei vaan pysty vielä. No sitä päivää odotellessa, et on yksi ja sama koti kaikilla :).

Meilläkin kävi perhetyöntekijä (neuvolan kautta), no eipä sellaselle tarvetta ole, mutta edelleen Jennin kanssa haluisin nähdä ja jatkaa sopparia, mutta mun sossu on.... eikä ole maksanut sopparia, joten en tiedä nähdäänkö me enää Jennin kanssa vai ei.

Mä muuten kuulin eilen, et mustakin voi tulla ehkä jo ens vuonna täti :). Enhän mä ole kuin 4v odottanut, et lapseni saisi ekan serkun ja pian sekin on mahdollista :).

Mä oon tällä hetkel kuumeessa ja pää lyö tyhjää.....

Nii ja hei olen alottanut yrittäjäkurssin, tänään sitten Kolmas tie -infotilaisuuteen, et josko mä sinnekin pääsen, kesto loka-kesäkuu :). Ja huomenna viiminen yrittäjäkurssi ja sitte pitää tehtävät tehdä ja lähettää nekin kurssin pitäjälle ja sitten mulla on todistus tuostakin kurssista :).

Niin ja meidän asuntoauto on tällä hetkellä Raskoneen pihassa. Kukaan ei siellä voi sille tehdä mitään, mutta autokauppias käski sen sinne hinata :D. Kauankohan tostakin autosta joutuu tapella, et jotain tapahtuu.

Nyt mä lähen kirjottaa tuota mun ekaa tulevaa kirjaani ja toivottavasti, pääsisi edes top 10 ja eniten mä toivon, et se voittaa ja saisin sopimuksen Gummeruksen kanssa :). No mutta sinne on vielä aikaa, joten mä kerron kyllä kuinka sen kanssa kävi :).

Yritän päästä useimmin koneelle, jotta pääsee päivittää mitä täällä tapahtuu :).

See you rakkaat lukijat <3